Niezwykłe doświadczenia już od pierwszych chwil za kierownicą
Bezpieczeństwo jazdy
Technologie bezpieczeństwa chronią Ciebie i innych uczestników ruchu
Elektryzująca jazda
Dwie doskonałe jednostki hybrydowe do wyboru o pojemności 1,8 l i 2,0 l
Komfortowa podróż
Doskonale wyposażone wnętrze zapewniające wygodę i styl
Ikona wśród hatchbacków
Opływowe linie nadwozia i wyszukany, nowoczesny styl
Łączność podczas jazdy
System Toyota Smart Connect+ i bezproblemowa integracja z telefonem
Pełna kontrola przy użyciu telefonu
Dzięki aplikacji MyToyota Ty i Twój samochód jesteście zawsze w kontakcie
Read timed out
POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=881ef498-b467-4895-8074-cbc4340ccc81
Corolla Hatchback
Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz cenniki i katalogi Toyoty Corolli Hatchback, odkryj możliwości konfiguracji, poznaj niezwykły świat oryginalnych akcesoriów Toyoty i umów się na jazdę testową.
Stylowa Toyota Corolla Hatchback wykracza poza oczekiwania. Od zwartej, dynamicznej sylwetki po wysmakowane detale, takie jak futurystyczne światła w technologii LED – samochód ten wyraża pewność siebie na każdym kroku.
Wnętrze
Na zewnątrz
Przesuń, aby obejrzeć
Technologia
Idealne połączenie
Corolla została wyposażona w wiele przydatnych funkcji. 10,5" ekran systemu multimedialnego o wysokiej rozdzielczości pozwala zintegrować urządzenia i przejąć kontrolę nad każdym aspektem Twojego samochodu. Digital Cockpit, czyli cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów (12,3"), daje łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji.
Napędy
Osiągi
Odkryj na nowo radość z jazdy hybrydową Toyotą Corollą. Dynamiczny i intuicyjny układ napędowy zapewnia moc, osiągi i niezwykłą oszczędność podczas jazdy.
Hybrydowy
1.8 Hybrid 140 KM
Napęd
Hybryda
Łączna moc układu hybrydowego
140 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–4,7 l/100km
Średnia emisja CO₂
100–106 g/km
Przyspieszenie 0–100 km/h
9,1 s
2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM
Napęd
Hybryda
Łączna moc układu hybrydowego
178 KM
Średnie zużycie paliwa
4,7 l/100km
Średnia emisja CO₂
105–106 g/km
Przyspieszenie 0–100 km/h
7,4 s
Przyjemność z jazdy
Inteligentny napęd hybrydowy
Corolla Hatchback korzysta z wieloletniego doświadczenia Toyoty w budowaniu innowacyjnych i oszczędnych technologii, które sprawiają, że każda podróż staje się czystą przyjemnością. Dynamiczna jazda w mieście i pewność na autostradzie – ciesz się z każdej chwili za kierownicą hybrydy.
Bezpieczeństwo
Bezpiecznie, bezpieczniej, najbezpieczniej
Model Corolla Hatchback został wyposażony w systemy bezpieczeństwa Toyota T-Mate, które powstały, by wspierać Cię podczas jazdy w mieście i na autostradzie, a także podczas parkowania. Inteligentne technologie chronią Ciebie, Twoich pasażerów i innych uczestników ruchu.
Dopasowane do Twojego stylu życia
Stwórz auto dopasowane do Twoich potrzeb z wyposażeniem dodatkowym Toyoty. Wszystkie akcesoria zostały zaprojektowane zgodnie z tymi samymi wysokimi standardami, co nasze samochody, a ich wszechstronność pozwoli Ci uwolnić pełen potencjał Twojej nowej Toyoty.
Ciesz się niezwykłą jakością dźwięku zapewnianą przez system Premium
Audio JBL z 8 głośnikami. Korzystaj z zaawansowanych technologii, takich
jak wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD), system
multimedialny Toyota Smart Connect+® czy nawigacja Connected z dodatkowym trybem offline i 4-letnią darmową transmisją danych.
Pakiet Tech
Dywaniki welurowe
Boks dachowy Toyota L (1908 × 456 × 900 mm)
Folie ochronne
Usługi dodatkowe
Zapoznaj się z informacjami na temat finansowania Toyoty Corolli Hatchback, aplikacji MyToyota, ubezpieczenia i gwarancji producenckiej.
Finansowanie
Ubezpieczenia
Aplikacja MyToyota
Spokój ducha
Najczęściej zadawane pytania
Hybryda
Fakty i mity na temat hybryd
Pełny samoładujący napęd hybrydowy Toyoty od lat stanowi idealny kompromis pomiędzy ekologią, ekonomią spalania a dynamiką jazdy. Prawie 30 lat doświadczeń, udoskonaleń, opatentowanych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że technologia ta jest obecnie jedynym tak powszechnym i sprawdzonym połączeniem napędu konwencjonalnego z bezemisyjnymi napędami przyszłości. Sprawdź, jakie pytania najczęściej zadają osoby rozważające zakup hybrydy Toyoty.
Jaki zasięg jazdy mają pełne hybrydy?
Samoładujący napęd hybrydowy Toyoty zapewnia dużo większy zasięg na jednym tankowaniu niż napęd konwencjonalny czy elektryczny, ponieważ nawet 77% czasu jazdy może korzystać z trybu elektrycznego. Poruszając się z niższą prędkością, np. drogami osiedlowymi lub w korku, kilka kilometrów można pokonać wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym, w ogóle nie zużywając paliwa. Natomiast kiedy jedziemy dynamiczniej, działają oba silniki – elektryczny i spalinowy – co w rezultacie umożliwia przejechanie dłuższego odcinka, gdyż samochód zużywa mniej benzyny.
Czy pełne hybrydy trzeba często tankować?
Wręcz przeciwnie, wizyty na stacjach benzynowych są rzadsze, a koszty za paliwo znacznie niższe.
Czy pełne hybrydy nadają się głównie do miasta?
Oczywiście, że nie. Jazda pełną hybrydą Toyoty w mieście umożliwia poruszanie się przy użyciu wyłącznie napędu elektrycznego, ale nie znaczy to, że w trasie czy na autostradzie atuty technologii hybrydowej nie mają zastosowania. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe i przy dużych prędkościach pracują oba napędy – spalinowy i elektryczny. Automatycznie dobierają one odpowiednie proporcje w dostarczaniu żądanej energii do przyspieszenia czy wyprzedzania.
Czy pełne hybrydy są dynamiczne?
Hybrydy Toyoty od lat wyznaczają standardy w dziedzinie motoryzacji. Japoński koncern nieustannie rozwija i dopracowuje swoje napędy hybrydowe – na rynku dostępna jest już 5. generacja tej technologii. Wyposażone w nią samochody mają jeszcze lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczną jazdę oferując:
większą moc silników przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2,
płynniejszą współpracę podzespołów,
wyższą efektywność dzięki zastosowaniu nowych i bardziej wydajnych komponentów:
– silnika elektrycznego charakteryzującego się większą mocą przy mniejszych gabarytach,
– o 15% mniejszej i lżejszej przekładni planetarnej zapewniającej szybszą reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia,
– nowego akumulatora litowo-jonowego wydłużającego zasięg w trybie EV,
udoskonalony system odzyskiwania energii podczas hamowania.
Co więcej, Toyota nieustannie czerpie doświadczenie w tej kwestii z motosportu, wykorzystując stosowane tam rozwiązania w samochodach seryjnych. Tak np. udział modelu Toyota 050 Hybrid w jednym z najbardziej wymagających całodobowych wyścigów 24h Le Mans skutkuje testowaniem jak najdłuższego zasięgu i wydajności przy jednoczesnym zachowaniu typowo sportowej dynamiki.
Czy pełne hybrydy są awaryjne?
Pełne hybrydy Toyoty już od 1997 roku z powodzeniem jeżdżą po drogach całego świata i zajmują wiodące miejsca w rankingach zadowolenia klientów i bezawaryjności aut przeprowadzanych przez niezależne instytuty badawcze. Co ważne, nie posiadają wielu części, które w silnikach konwencjonalnych są szczególnie narażone na zużycie, takich jak m.in.: alternator, paski klinowe, rozrusznik, sprzęgło czy koło dwumasowe. Ich układ hamulcowy ma trzykrotnie dłuższą żywotność z racji mniejszego zużycia klocków i tarcz.
Czy pełne hybrydy trzeba ładować?
Nie, pełne hybrydy Toyoty w ogóle nie wymagają ładowania z zewnętrznych źródeł prądu. Baterie w stworzonym przez Toyotę układzie hybrydowym ładują się automatycznie podczas jazdy na silniku spalinowym lub w momencie hamowania. Akumulator hybrydowy nigdy sam nie rozładuje się do końca.
Toyoty z napędem typu plug-in można ładować z gniazda, ale nie trzeba, ponieważ ładują się same podczas jazdy w trybie ładowania. Co ważne, akumulator posiada gwarancję na 10 lat, a znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.
Czy istnieją jakieś przywileje dla kierowców pojazdów hybrydowych?
Posiadanie Toyoty z pełnym napędem hybrydowym wiąże się z coraz większymi przywilejami i korzyściami nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Z roku na rok wprowadzane są w poszczególnych miastach kolejne regulacje prawne i zmiany w przepisach, które mają promować pojazdy z napędem niskoemisyjnym, a ich właścicielom oferować dodatkowe udogodnienia finansowe i drogowe.
Najlepszym przykładem jest obniżenie o połowę akcyzy na zakup elektrycznych pojazdów hybrydowych w całym kraju. W praktyce oznacza to, że od 1 stycznia 2020 roku Toyota wprowadziła tzw. Ekobonus w wysokości 7,3% dla hybryd z silnikami o pojemności powyżej 2 litrów oraz 1,5% dla niższych pojemności.
Czy pełne hybrydy są skomplikowane w obsłudze?
Pełne hybrydy Toyoty są bardzo proste w obsłudze i co istotne, nie trzeba ich w ogóle ładować z zewnętrznych źródeł prądu, a akumulator nigdy sam się nie rozładuje. Wystarczy rzadsza niż w przypadku silników konwencjonalnych wizyta na stacji benzynowej. Ponadto dzięki bezstopniowej przekładni automatycznej pełna hybryda nie posiada sprzęgła i sama dobiera źródło napędu odpowiednie do warunków jazdy. Wystarczy włączyć przycisk START, nacisnąć pedał przyspieszenia i jechać.
W czym pełne hybrydy są lepsze od napędu elektrycznego?
Aktualnie sytuacja samochodów z zeroemisyjnym napędem elektrycznym jest w Polsce dość trudna. Główną barierą do upowszechnienia tego typu pojazdów jest słaba infrastruktura ogólnodostępnych stacji do szybkiego ładowania. Z roku na roku będzie ona oczywiście ulegać poprawie, jednak nadal może nie odpowiadać wzrastającym potrzebom. Warto przy tym wspomnieć, że ładowanie elektryka z tradycyjnego gniazdka domowego może trwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu godzin!
Pełne hybrydy Toyoty z kolei w ogóle nie wymagają ładowania prądem, a ponadto mają znacznie większy zasięg jazdy od pojazdów elektrycznych. Co więcej, mimo częściowego korzystania z napędu benzynowego poziom emisji spalin w ich przypadku i tak jest zgodny z obecnie obowiązującą w Europie, mocno zaostrzoną normą.
I jeszcze jedno. Pełne hybrydy Toyoty to sprawdzona, bezpieczna i ciągle udoskonalana technologia, która od 1997 roku z powodzeniem funkcjonuje na całym świecie, znajdując miliony zadowolonych nabywców..
Czy pełne hybrydy są bezpieczne?
Pełne hybrydy Toyoty to wzór bezpieczeństwa. Całkowicie bezobsługowy pojemny akumulator hybrydowy jest ukryty pod tylną kanapą i nie trzeba go wymieniać. Co więcej, w czasie pracy nie przegrzewa się, gdyż posiada specjalne chłodzenie. Bardzo istotnym elementem jest także standardowe wyposażenie każdego modelu hybrydowego w zestaw rewolucyjnych systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota T-Mate, które ograniczają ryzyko kolizji i wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji na drodze.
Czy hybrydy nie emitują zbyt dużo spalin?
Według najnowszych, zaostrzonych norm emisji spalin każdy sprzedawany od 2021 roku pojazd w Europie będzie mógł emitować do atmosfery nie więcej niż 95 g CO₂ na kilometr. W przeciwnym razie producent będzie musiał ponieść dość dotkliwe kary finansowe, co odbije się zapewne na końcowych cenach pojazdów. Dzięki hybrydom Toyota spełnia te coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin bez większych problemów.
Czy pełne hybrydy są drogie w eksploatacji?
Z racji bardzo prostej konstrukcji technologii hybrydowej, wyeliminowania wielu elementów najbardziej narażonych na zużycie (np. sprzęgła), a przede wszystkim dzięki idealnemu zbalansowaniu działania silnika spalinowego z elektrycznym – eksploatacja pełnych hybryd Toyoty wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z napędem konwencjonalnym, a nawet miękkich hybryd czy aut z napędem elektrycznym. Wpływa na to:
niższe spalanie,
trzykrotnie mniejsze obciążenie klocków i tarcz hamulcowych,
o 30% mniejsze obciążenie silnika spalinowego,
mniejsza awaryjność przekładni planetarnej,
rzadsze naprawy i serwis,
brak potrzeby wymiany akumulatora,
brak kosztów ładowania baterii.
Zarezerwuj swoją Toyotę Corollę Hatchback
Znajdź najbliższy salon Toyoty
Już dziś wykonaj kolejny krok i skontaktuj się z Dilerem Toyoty.