Toyota Prius Plug-in Hybrid
Lider ekonomicznej jazdy
Hybrid Od 159 900 zł
Moc maks
do
122
KM
Prędkość maks
do
162
km/h
Miejsca
5
miejsc/a
Hybrid Od 159 900 zł
Moc maks
do
122
KM
Prędkość maks
do
162
km/h
Miejsca
5
miejsc/a
Tak jak w przypadku pozostałych hybryd Toyoty, Prius Plug-in Hybrid może poruszać się przy użyciu silnika spalinowego, elektrycznego lub obu na raz. Jego układ hamulcowy został wyposażony w funkcję odzyskiwania energii, która doładowuje akumulator.
28-35 g/km
emisja CO2
1,2-1,6 l/100 km
średnie spalanie
Prius Plug-in Hybrid został zbudowany na bazie najnowszej generacji Toyoty Prius, oferującej bardziej dynamiczny i oszczędny pełen napęd hybrydowy. Jest idealną propozycją dla osób, które poszukują auta hybrydowego wzbogaconego o dodatkową korzyść wynikającą z możliwości ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego.
Zasięg jazdy w trybie elektrycznym wynosi aż 50 kilometrów, natomiast prędkość maksymalna podczas jazdy wyłącznie na silniku elektrycznym – 135 km/h.
Ładowanie trwa od 2 godzin (w przypadku zastosowania gniazda i wtyczki Mennekes) do 3 godzin i 20 minut przy użyciu standardowego gniazdka.
Panel słoneczny na dachu pozwala doładować akumulator auta i przejechać nawet 5 dodatkowych kilometrów.
Prius Plug-in Hybrid zdecydowanie wyróżnia się dzięki światłom matrycowym w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS). Są one ustawiane w zależności od prędkości i natężenia światła, co pozwala Ci widzieć więcej, nie oślepiając innych uczestników ruchu.
Pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense już w standardzie oferuje: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), automatyczne światła drogowe (AHB), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA), system wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS) czy tempomat adaptacyjny (ACC).
Wszystko w zasięgu ręki. W nowoczesnej kabinie nowego modelu Toyoty znajdziesz stację do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej. Wyświetlacz projekcyjny HUD (niedostępny z dachem z panelami fotowoltaicznymi) wyświetli wszystkie najważniejsze informacje dotyczące jazdy na przedniej szybie. Z kolei przycisk „Tryb ładowania” pozwala w dowolnym momencie uzupełnić energię w akumulatorach za pomocą silnika benzynowego.
System monitorowania martwego pola
System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu
Inteligentny system automatycznego parkowania
Dodaj do tego system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA), system automatycznego parkowania SIPA, a otrzymasz auto idealnie przygotowane do jazdy.
Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.